fredag, maj 13, 2011

Rut 1år

Igår fyllde Rut ett helt år. På bilden öppnar hon present ifrån farfar med stor iver klockan sex på morgonen. Kalaset hålls imorgon och vi hoppas fortfarande på solsken så att vi kan vara utomhus men det ser onekligen dystert ut i prognosen. Att jag skriver det här inlägget först nu speglar min tillvaro hittills ganska väl, mycket energi har gått till Rut som sig bör. Lunchpromenader och besök hos öppna förskolan har varvats med fika, och lekträffar för Ruts del, hos andra pappor. Hittills har det varit en ganska inrutad tillvaro men nu börjar jag dels få kläm på rutinerna och dels äter Rut åter samma mat som vi, då blir livet mycket smidigare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Rut och grattis till ett händelserikt och bra första år! Jag kunde inte komma på ditt kalas så vi hade ett eget firande när jag var hos dig nyligen men jag hoppas du hade fint väder och att det blev en bra dag!
Kram från farmor