söndag, april 01, 2007

Frågesport!

Jag har funderat lite på det här och det skulle vara skoj att hitta på något här, på min blogg alltså. Ända sedan den första kommentaren trillade in har jag varit så nöjd med mig själv att någon faktiskt är intresserad av vad jag skriver. Så det här är mitt sätt att säga tack så mycket!

Det kommer att gå till såhär att jag varje söndag postar en bildfråga eller möjligtvis en rebus eller motsvarande och den som känner sig manad kan posta ett svar som en kommentar. När en vecka gått kommer jag att summera och uppdatera poängställningstabellen som du kan se på högersidan. När tio frågor och lika många veckor passerat kommer vinnaren att få ett pris som jag personligen väljer ut och skickar per post.

Rätt svar ger ett poäng och det spelar ingen roll hur tidigt eller sent man lämnar in svaret så länge det lämnas in innan nästa fråga dyker upp.

Inga kommentarer: