onsdag, mars 27, 2013

+2mm

Ja det var väl skönt att det kom ett litet bakslag. 2mm saknas för att diskmaskinen jag beställde ska få plats under arbetsbänken så nu sitter jag och beställer en ny och kommer att beställa hämtning av den som inte fick plats.

Uttag för spishällen och diskhon har gjorts i bänkskivan och imorgon ska de fästas, en del passbitar har satts på plats runtom och knopparna från svärmor och svärfar. Målarna har jobbat vidare en del. De bitar som saknas till golvet svävar fortfarande i limbo mellan Holland och Sverige någonstans. Men imorgon kommer kyl och frys, de hade tydligen kommit redan i måndags men personen i andra änden av det telefonsamtalet lyckades lägga på innan det framgick vad det handlade om och jag ringde inte upp eftersom jag satt på jobbet. Ja och den antracitgrå fogen har kommit på plats!

1 kommentar:

svärmor sa...

Jag säger bara JÄTTESNYGGT blir det!!
Synd på de där 2mm bara....
ibland är livet en prövning.