måndag, juni 18, 2007

Exjobb

Då var det färdigt! Tryckt och inlämnat, godkänt och registrerat. Skönt att ha det klart. Nu när jag gjort två exjobb kan jag inte låta bli att jämföra de tu. Anledningen till att jag gjorde ett till var ändå att Anders Västberg inte lät mig tillgodoräkna mig arbetet ifrån Karlstads Universitet. Han kunde inte berätta riktigt varför -det var något med kvalitén. Det dög helt enkelt inte.

Nej det vore barnsligt att jämföra, två olika saker har väl ingenting gemensamt? Jag räknar till tio och biter mig i tummen... ett.. två... tre .. tio. Skitsamma!

  • Coridendro - Skrivet av mig och Mats Almgren vid KaU
  • Quaero - skrivet av mig vid KTH

7 kommentarer:

Akke sa...

Urtjusiga examensarbeten! Grattis

Unknown sa...

Tack så mycket!

Anonym sa...

Snyggt jobbat broder

HH

admin sa...

Jag tycker att Coridendro är bäst för det använder jag i jobbet.
Tusen Tack

// Sara

Unknown sa...

Tack!

Fam Blomberg sa...

Härligt jobbat broder! Du kanske kan sälja ett ex-jobb till mig som inte har något...

//Broder d.ä.

Unknown sa...

Tack allihopa! Ja det går bra, om du sagt något tidigare hade jag säkert kunnat smussla med dig som medförfattare =)