tisdag, augusti 12, 2008

Blandat tjaffs

Jag har hittat ett program för att blogga. Programmet heter Drivel. Alldeles lagom spartanskt.

Häromdagen efter lunchträningen var jag en hårsmån från att svimma. Senaste gången var i lumpen och jag hade faktiskt glömt hur läskig den där negativa derivatan var; tiden när man känner hur det blir mörkare och mörkare, när omvärlden försvinner mer och mer. Först mådde jag bara illa men eftersom toaletten var upptagen så satt jag och fokuserade på att inte kräkas i omklädningsrummet och det gick ju bra så till slut blev toaletten ledig. Såhär i efterhand kanske det inte var så klokt att låsa in mig där, om nu något skulle gått riktigt på tok. Jag gissar att det var ett kraftigt blodtrycksfall, sista övningen var ganska tuff.

3 kommentarer:

Akke sa...

Hej

och ta det lite forsiktigt. Har sjalv varit ute for samma sak i min ungdom men da blev det mjolkvitt omkring mig.

//Pa

Anonym sa...

Men Erik då!
Du ska det lite lugnt.
Inga

Anonym sa...

Erik!
Jag blir rädd när jag läser detta, kroppen sätter gränsen, du måste lyssna på den! Var rädd om dig vi tycker om dig som du är och vi vill ha dig kvar!!!
Kram ma