måndag, april 06, 2009

Antipiratbyrån

Jag blir förbannad när jag läser om Antipiratbyrån. Som i den här artikeln exempelvis där Henrik Pontén beskyller andra för att vara "förstå-sig-påare" och för att syssla med "rent förtal" men själv kan han inte förklara sig. Man har lyckats tagit sig in på någons lösenordsskyddade server utan att varken logga in med ägarens tillstånd eller gjort dataintrång. Houdini? Jag blir så jävla förbannad! Man kan väl inte tro att någon ska ta dessa tomtar på allvar när de beter sig lika illa eller värre än bovarna själva?

1 kommentar:

Ida sa...

Du, Erik. Jag tycker det är konstigt att den här bloggen står som Erik, Ida och Felix. Vad jag vet skulle jag bloggat om betydligt roligare saker än det här (och Felix också skulle jag tro). Bara så ni vet, ni tre som läser den här bloggen, jag (Ida) har inget med den här att göra.