söndag, juli 29, 2007

Sjötema

Kryssningen gick bra och båtarna (se förra inlägget) låg kvar i hamnen när vi gick iland. Lika många turister trängdes på kajerna och det var lika besvärligt att ta sig fram men jag ville passa på att röra lite på mig så det fick bli en långsam promenad ifrån Tegelvikshamnen till Östermalmstorg. På vägen passade jag på att ta några kort med telefonen.

Kryssningen var bra, ett coverband höll igång oss till tretiden med allt ifrån Ebba Gröns 800° till Metallicas Enter Sandman, bättre kunde det knappast bli! John var praktiskt taget uppe på scenen under The Darkness - A Thing Called Love. Bättre ändå (men att jag inte visste om det för tillfället) var att jag kom ihåg att hälla i mig vatten emellanåt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bilden som Mattias tog när jag hade en egen mic är mäktig!! och nu ska jag sova :P

Fam Blomberg sa...

Llåter som om det var ett riktigt sjöslag ;-)

Unknown sa...

Ja det var perfekt förutom att jag som vanligt lyckades reta upp en surmulen dalmas som trängde sig i kön på vägen att handla mat på morgonen. Jag kanske skulle lära mig att knipa igen eller löpa linan ut? Det är svårt att vara tyst när magen kurrar...

admin sa...

Det är klart att det är svårt att vara tyst när man är hungrig, du är ju en HANSEN.

// Sara

Unknown sa...

Jag menar det =)

Anonym sa...

Nice båt :)