lördag, juli 28, 2007

Vad ska jag inrikta mig mot forts.

Det verkar som att ni är eniga, fem röster mot noll. Så ojämna röstresultat har jag bara sett i diktaturer tidigare så det kanske ligger en hund begraven här? Det finns färre databasutvecklare än webbutvecklare som det ser ut och... ojdå, det var just en medelålder man som vann 50000kr i månaden i 20år, det hade inte varit så dumt. Undrar om det hade känts tråkigt att inte behöva jobba för pengarna? Tillbaka till ämnet: efter knappt ett halvt år inom branschen har jag antagligen inte nog med kunskap för att fatta det här beslutet men vad jag däremot tror mig veta är att jag vill syssla med nyutveckling och inte underhåll.

Nu ska jag äta lunch och sedan titta lite på båtarna som tävlar i The Tall Ships' Races innan det bär av på kryssning till Åbo.

Inga kommentarer: