onsdag, september 06, 2006

Surt

Att sluta nio en vardagskväll efter ett pass algebra och en kvällsföreläsning i design. Kommer det att hålla? En vecka går nog men i längden? Jag ger mig själv en 50/50 chans. Om jag misslyckas kan jag alltid luffa till Bali och leva av sandloppor och naiva turister. Som student som läser fria kurser får jag sköta mig mycket på egen hand och det är nog väldigt nyttigt, tyvärr kan det vara ganska trist att inte ha några klasskamrater. Eftersom de andra har föreläsningar på andra tider förutom de som är gemensamma har vi inga gemensamma raster. Det ordnar sig efter hand. Nu ska jag återigen försöka få tag i den mjukvara som krävs för att lösa labuppgifterna. Jag har hamnat mellan stolarna visade det sig när jag talade med helpdesken igår. Hoppas nu att de som fattar beslut om vilka som får eller inte får ta hem mjukvaran inte är på semester eller är sjuka. Skepp o hoj.

Inga kommentarer: