fredag, oktober 27, 2006

Projektgruppen

Min grupp i "Arkitektur och design av globala applikationer" verkar bra, vi är tre personer i gruppen så det vill till att vi kommer överens med varandra. Vi kommer att använda ett plugin till Visual Studio för att hålla en gemensam kodkonvention, riktigt häftigt faktiskt. Jag hittade den när jag googlade och är väldigt nöjd med mitt kap. Än så länge vet vi inte vad vi kommer att använda för att bygga modellen (rita diagram o.s.v.) men det borde vi få reda på strax när föreläsningen börjar. I helgen ska jag gå på street-car mässa med min bror. Hoppas den är nåot att ha, det är lång resväg. I veckan som gick handlade jag mig ett par skor som jag är väldigt nöjd med. Bilden är tagen vid Klarälven, jag har geotaggat den med google earth så om allt vill sig väl så går det att få reda på exakt vart genom att klicka på den? Posted by Picasa

Inga kommentarer: