måndag, januari 22, 2007

Vinterland

Snön är tillbaka och den har hittills legat i drygt ett dygn. Ungefär 2 dm har det kommit än så länge men det har inte riktigt slutat snöa än. Igår fick jag skotta för första gången sedan jag flyttade ifrån Persiljevägen. Grannarna (i samma bostadsrättsförening) körde snöslunga så det stod härligt till.

I helgen har det hunnits med en middag med Idas arbetskamrat som vi tidigare hjälpt att flytta och ett par luncher bl.a en med mamma och Henrik på restaurang Pong. En juste asiatisk restaurang med modern inredning och buffé.

2 kommentarer:

Fam Blomberg sa...

Tycker att det är lite dåligt med bilder i din blog broder. Förvisso så skriver jag dåligt i min så jag skall väl inte säga något fast det vore kul att se hur ni bor.

Kul att du träffar mamma och broder mellan varven, måste vara gott att ha den skapligt nära.

Unknown sa...

Jag ska försöka bättra mig.

Ja men det är mest tur att mamma har andra ärenden i "stan" annars skulle jag nog inte träffa henne lika ofta och Henrik bor nära men vi är ganska upptagna men jag ska bjuda över dom i vår när Rydbo blir lite mer mottagligt.