tisdag, februari 20, 2007

Jobb - updatering

Nu har jag varit på besök hos Nordicstation och det känns helt rätt, jag har inte skrivit på något ännu men allt pekar på att jag ska börja till sommaren. Tjänsten verkar klockren med lagom balans mellan ansvar och frihet, unga kollegor och en liten smidig organisation. Kontoret ligger ca en kilometer norr om Östra station vilket passar mig utmärkt då jag slipper byten på vägen till och från jobbet.

Frågan är nu vad som kan gå fel? Eftersom jag ska genomföra ett examensarbete över sommaren behöver jag ta kontakt med de ansvariga på skolan och höra vad jag behöver göra för att de ska godkänna det och ge mig en handledare. Om det är för tätt inpå kan det bli problem men ett par av de studenter som ska göra sitt exjobb under nästa period (som börjar om någon vecka) har inte några problem så då borde det gå bra för mig med. Men det vet man aldrig. Jag håller tummarna.

Under helgen var jag i Karlstad och hälsade på Sara, Jonas och Anton. Dessutom passade jag på att gå på rugbyklubbens årsmöte och dricka ett par öl med grabbarna-grus. Karlstad verkade vara sig likt förutom den nya gallerian.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul!!!

Hoppas du får jobbet. Det var skoj att du hälsade på oss... mer sånt.