onsdag, februari 07, 2007

Två blev tre och problemet krympte

Det visade sig att mejlet jag fick ifrån 10Ton inte hade något att göra med det jobb som Martin tipsade mig om. Strax innan, igår kväll, ringde 10Ton och bad mig komma in på intervju idag klockan två. Fort ska det gå! Tidigare på dagen kom jag överens med Nordicstation om ett möte den 19:e februari.

Det fina med kråksången är att nu behöver jag inte ta jobbet hos EBI systems om dom erbjuder mig det eftersom jag alltid kan falla tillbaka på Nordicstation. Då har jag ändå inte räknat med Martins wildcard som jag inte vet något om.

Slippsen är framme och färdigknuten så nu ska jag bara förbi Täby och röntga axeln på vägen till intervjun.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig - vilka jobbiga problem du har :). Härligt att det ser ut som du får jobb i alla fall! Hoppas du kommer trivas också, men det tror jag nog.

Ha det.

Fam Blomberg sa...

Vad sa doktorn om axeln?

Unknown sa...

Doktorn (läkaren, det är känsligt här hemma) sa inte så mycket. Han får bilderna någon gång under nästa vecka och sedan ska han skicka ett brev till mig. I Täby fick jag bara prata med en röntgentekniker.

Unknown sa...

Ja, det känns lite dumt bara, när jag väl har ett jobb inom räckhåll vet jag inte om jag vill ha det.